YasemiNYagmur1 Çalışma hayatı sayesinde ve diyetisyenle siz verirsiniz gibi geliyor bana. Ben mecburen evdeyim. Ise dönmeme sekiz ay filan var. Evde de vakit bulurum ancak benimde yaram musade etmiyor. Dogumdan önce kiloluydum seksen küsür. Polikistik over vardı. Kilo veremeden gebe kaldim çok şükür. Hamilelikte altı kilo aldım. Dogum yaptim direk hamilelik kilom gitti. Ancak o göbek feci katlandi kaldı. Biraz daha zaman gecirip bende birseyler deneyeceğim. İnşallah basaricaz. 🙏😇