ikizannesii01 allah kolaylık versin ikizde herşey zor bezi bile bnm ikizlerde azcık ıslak olsn ağlıyolar günde 30 bez gidiyo iki aylıklar süt artı mama gidiyoruz baktım olmuyo sürekli sağmaya çalışıyorum süt arttırıcı kullanıyorm süt ağırlıklı brsliyotum mamalar almış başını gitmiş bide üstüne kabız yapıyo parayla çocuk mahvoluyo şimdide kakada mukus gördüm inşallah alerjik değildir