bebelac nutrikonfor 1 kullanıyoruz 52 TL idi hiçbriyerde kalmamış sadece bir yerde var int sitesinde 104 tl bu kadar insafsızlık olmaz ya başka mama da yemiyor reflüsü var bu biraz katı diğer mamalara göre anne sütü de yok nasıl kalkacağız altından bilmiyorum neden böyle yaptılar