Allah yardimcimiz olsun gerçekten çok zor çok şükür esimin işi var ama ben işten çıktım ben çalışsam hiç sıkıntı çekmeyiz de bıraktım isimi. Ay başı yeni geldi bez aldim indirimden 4 kutu mama aldim kıyafetleri küçülmüştü bi kaç parça indirimden biseyler aldim mecbur çocuk çıplak duramaz islak mendil vs şimdiden 730 tl harcama yapmışım önümüzdeki ay ücretli aşıları var fiyat sordum 1050 tl dediler .Hastane kontrolleri maması bezi giyimi gidiyor o evde diye kombiyede yükleniyoruz düşünmek istemiyorum bunalıyorum