Esifet 6 aylik kilomuz 8945, 7 aylik olmamiza 3 4 gun kaldi bugun kontrole gittim son 2 aydir kilo alimi durdu gibi sadece anne sutu aliyodu iste ek gida disinda ek gidayi da oyle aman aman yemiyoruz zaten. Asi oldugunda 200 grm aldigini doktora belirttim bugun aradan 15 gun gecmis 50 gr almis kilosu 9100 cikti kıyafetlerle hareketli oldugunu yurutece bindirdigimi söyledim,
Ayina gore kilosu cok iyi ama aylik alimi az yurutece bindirmesen baska yerde o sekilde hareketli olacak hareketlenmekten kilo almamak degil 15 gun snra tekrar gelin kontrole eger yine kilo alimi az olursa tahlil yapicaz dedi. ben bebegimin tombul tombul olmasini istemiyorum fakat basta cok guzel kilo alip birden bu kadar azalmasi beni cok uzdu boyumuzda 73 tu smdi kactir bilmiyorum olcmedi doktor ilkinde boya gidiyo diye pek sey yapmadim ama almamakta iyi degil bence sizinki guzel sadece mama yiyosa saat arasini acabilirsiniz