Bugün kontörlünüz vardı 7 ay 4 günlük 10 kg 400 gr boyuda 70 cm. Doktorum hemen diyete sokuyoryz dedi. Beslenme programı düzenledi. Sabah kahvaltı, öğlen armut püresi ikindi kuzu kıymalı sebze çorba akşam yoğurt gece mama şeklinde.
doğduğundan beri mama ile besleniyor. Emeklemeye başlayınca gidecek zaten dedi ama önleminizi alalım dedi. Sizcede kilosu çok mu gider mi yani. Ama zayıf bir bebek gibi duruyor boğum olan bir yeri yok bu kilo nerde anlamıyorum.