Nltka Oğlum7 aylıkken 9800kilosu 75 cm de boyu sadece mamayla besleniyor. Kilosu normal mi diye sorduğumda boyu çok uzun normal dedi . Birde genetik dedi babamız biraz toplu ona çekmiş sana çekmemiş dedi doktorumuz 😂
Deletedmom98 PrensesimDuru teşekkür ederiz 🥰 valla 3 kilo aldım sen düşün neler yiyorum bide annemle kalıyorum belki tek olsam zamanım olmaz ama annem sagolsun 7 öğün yiyorum 😹
Findikfistik Adanurymn Merhabalar . Hemen hemen durumumuz aynı, tahlil sonuçlarında bişey çıktı mı . Benim bebeğimin de kilo alımı çok az ve ek gıda istemiyor.