Anne ebruaren doğum raporu yada belgesi varsa onunla hastaneden su tarihte calisabilir belgesi alınır tekrar diye tahmin ediyorum
Kursunluolcay Benim Doğum iznim 14temmuzda bitti malum yaz tatili olunca iyi oldu. Ama pazartesi seminerler başlıyor hala bakıcı bulamadım anneler uzakta gelemezler ücretsiz izne ayrılmak zorunda kalacak gibiyim. Bir taraftan süt izninden dolayı sadece 3 saat ayrı kalacağım bebeğimden o kadar kısa süre içinde ücretsiz İznede ayrılmak istemiyorum malum hayat şartları nasıl olacak hala net bi kararım yok hala
Kursunluolcay yasmin2222 Kırklarelinde yaşıyorum küçük bir şehir bulmak biraz zor oluyor burda siz nerde yaşıyorsunuz
Kursunluolcay yasmin2222 çok yere haber gönderdim tanıdıklar özellikle küçük bi bebeğin bakımı olduğu için kimseye kefil olamıyorlar seminerlere beraber gideceğiz artık sonrası duruma göre bakacağız
Kubra34 ebruaren ekimin ilk haftası iznim bitiyor benim de.Kızım 3aylık olmuş oluyor.Umarım yapabilirim
gozde34 Bnmde 21 temmuzdu dogum 37 .haftaya kadarcalistim bu durumda kadim basi is badi yapmam lazim ilk donemnkptcm ucretsiz izin sonra bakici ile baslarim 2.donem
Elmayanaginannesi Arkadaşlar eben 20 agustosta 36. Haftada doğum yaptım bu erken doğum olunca sonrasına aktarabiliyor muyuz yapan var mi acaba
Srpege Elmayanaginannesi 32.haftada çalışabilir raporu verdi doktorum onu gidip okula verdim ve oldu bu kadar sonra da 37.haftada çalışamaz verdim
Srpege Elmayanaginannesi sadece okulunuza doktordan aldığınız raporu veriyorsunuz o kadar yeni doğurdum
Elmayanaginannesi Srpege bu aşamaları biliyorum ama yaz tatiline denk gelince yanmıyor mu şimdi sizin 13 hafta mi olacak izinizi
Srpege Elmayanaginannesi benim başladı Doğum iznim şöyle oldu 37. Haftadan itibaren 16 hafta sayacaksın yani 5 hafta sonraya eklenmiş oluyor
Beyzaaslan ebruaren 12 ağustos da dogum yaptim 29ekim e kadar izinliyim sonrasında kendi raporumu kullanicam 30 gun kadar... Sonrasinda heyet raporu alip ilk dönemi atlatmayi düşünüyorum
Gudigudi Benim de izinlerim yandi. 27 temmuzda dogum yaptim ekim ortasi baslayacagim. Oglum 2bucuk aylik oluyor henuz. Nasil baslicam bilmiyorum. Ucretsiz izin alabilirim.
Ceydaninannesi Gudigudi ben de sizin gibiyim 20 haziranda doğum yaptim . Bebeğime şimdiden süt sağıyorum Insallah zorlanmam😔 siz nasıl yapacaksınız çok tedirginim