ebruaren Kızlar ne yapıyorsunuz ızın durumlarını fıkır alısverısı yapalım?Dogum oncesını sonrasına aktaran var mı ?
teachersrn ebruaren yaz tatiline geldiği için aktaramadım maalesef o yüzden 32. haftada ayrılmıştım izne, 4,5 aylık olacak haftaya seminerlerde, yani ben başlıyorum bakalım nasıl olacak
aygulusoy ebruaren benim de tatile geldi temmuzda bitmiş görünüyordu iznim. Bu dönem ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum 🤷♀️
Beriltalay ebruaren benim Bebeğim de dört buçuk aylık olacak işe başlayacağım pazartesi günü annemler bakacak istemesemde mecbur
Kubra34 ebruaren ekimin ilk haftası iznim bitiyor benim de.Kızım 3aylık olmuş oluyor.Umarım yapabilirim
Emir 32. Haftaya seminerlerde geldim sadece 2 hafta aktarabildim. 6 kasima kadar izinli gözüküyorum. Ikinci dönem baslicam. Mecbur bir iki ay ücretsiz izin olcak
aygulusoy ebruaren 7 Nisanda doğum yaptım. Doğumdan bir hafta sonra kontrole gittiğimizde hastaneden belge aldık onlar hesaplıyor. Ben 37ye kadar çalışmıştım. Oradan 5 hafta ve 38. haftada doğum yaptığım için 2 hafta daha doğum sonrasına attı
ebruaren [bilinmeyen] ben de 11 temmuz 😬hesaplamayı okul mu yaptı okula dogumdan sonra belge goturdunuz mu surec ne? Ben hıc bır sey yapmadım bılmıyorum da 😌
aygulusoy ebruaren evet aynen öyle oldu. Temmuz ortasında da bitmiş oldu izin. Yani erken doğum sayıldığı için 2 hafta da fazla çalışmış oldum 🙄
ebruaren yasmin2222 izinin bıtıs tarıhını nasıl ogrendınız? Okula belge goturecek mıyz? Benım cocuga kaynanamla annem donusumlu gelıp gıdıp bakacaklar😬
ebruaren yasmin2222 bana vermedıler o raporu🙄kendımız mı talep edıcektık?yaz tatılındeyız dıye hıcde aklıma gelmedı? Buyuklerın bakmasından ben de yana degılım ama ıstanbulda kımseye de guvenemıyor ınsan
Anne ebruaren doğum raporu yada belgesi varsa onunla hastaneden su tarihte calisabilir belgesi alınır tekrar diye tahmin ediyorum
ebruaren Beriltalay daha cok ızın hakkımız olmalı 🙄hele yaz tatılıne gelınce ıznın yanması ne sacma ya
Beriltalay ebruaren evet çok saçma ve anne içinde bebek içinde bu kadar erken ayrılmak çok zor. kaRA kara düsunuyorum resmen