Srpege aktarsam da aktardığım 5 hafta yaz tatiline geliyordu zaten anlayamadım arkadaşınız nasıl yapmış nisanda üç hafta mecburi izin mayıs haziran temmuz 13 hafta izin, yaz tatili içinde bitmiş oluyor yani, toplam 16 hafta izin doğum sonrası kullanıldığında da yaza geliyor eylüle sarkmıyor ki