3.5 aylık oğlum kaka yapmadı bu ay kılo alımı sınıra yakın die Dr günde 2 kez mama vermemi söylemişti (doğduğundan beri çok zorda kaldığımda kullandığım ewde aptamıl maması vardı onu kullanıyorum) 4 gün günde 1 çay bazen 2 çay kaşığı zeytınyagı verdım ve poposuna sürdüm önce 5 gün yaptı sonra yine yapmıyo 3 gün yıne başladım 5. Gün Dr umuz günde 3 çay kaşığı ver dedı 7 . Gün olacak aldırdı ılaca baslıycaz baktım biraz yapmış başlamadık 8 gün bi yaptı kakasını pacasından geliyo😀 (31 Aralık saat 23:40 ta ) o sıralar gece yarısı olmadan bı temızlemem var görün şimdi yine tık yok zeytınyagı devam