yasyas kilonuz gayet normal benim bebegim az kilo alıyor bi hafta sonra 3 aylık olacagız henüz 5 kg. doktor bize bile gayet normal diyor . Çok pimpirikli bi anneyim amcamız da cocuk doktoru kendi dr umuz dışında da cok doktora danışma fırsatım oluyor o yüzden sizin bebişin kilosu gayet iyi 👍🏻