yasyas geçen televizyon da çocuk doktoru ek gıdaya geçmeden önce bebeklerin 15 güne kadar kaka yapmaması normal yaptığı zaman sıvı kıvamlı yapıyorsa kendini zorlamıyorsa yapmak için ağlamıyorsa sorun yok dedi canım, benm de bebeğim 2 günde bir yapardı ben hiç uyarmadım istediği zaman yapsın diye şimdi 6 aylık oldu ek gıdadan dolayı heralde biraz kabız gibi ama yine de uyarmıyorum biraz sıksa da kendini biraz katı da olsa yapıyor,