Z44 benim de oyleydi canim 6 aylik olduk hala uyku problem ama bi sekilde cabaliyorum duzeni olsun diye. Bizim hic uykumuz yoktu gunduz. Rutin olusturdum netten arastirma yaptim max 2 veya 2.5 saatte bi uyutman lazim. Gece kacta yatarsa yatsin max sabah 8 de kaldir ki uyku duzeni olusturabil. Bi de sabah uykusu en agir basan uykuymus huysuzluk vs. Tavan yapiyordu bizde zaten anlarsin bebeginin uykusu geldigini sinyallerini takip et 9 10 civari tekrar uyutmaya calis. Ilk etapta hic uyumuyorsa mecbur destekli uyutacaksin bi de kendi kendine uyusun kafasina girme sakin. Bildiklerim bunlar benim.