Ebrucaner iy de ne bekliyorsunuz ben anlamıyorum bu bebeklerden siz yaa. Resmen büyük insan gibi uyumasını bekliyorsunuz. Uyanacak tabi. 7 aylık hala sabaha kadar memede uyuyor. Yani 2 3 saat deliksiz uyusa şükrediyorum ohh uyudum diyorum bir. Bebek arkadaşlar bu bebek. Koy memeni ağzına uyuyun. Bende çok kastım aman kurallar koydum gece beslenmesini azaltamaya çalıştım ama yok çocuk memeyi istiyor. Ev ayağa kalkıyor sesinden. Şurada yaşına kadar sık dişini ondan sonra geceyi kesersin. Yani şu bilimsel şeyler okuya okuya artık millet çıldırma ya başladı. 6 aylık bebek kesintisiz gece uyur diyor. Nah uyur benimki uyumuyor. Acıkır susayabilir gece siz hiç mi ihtiyac halinde uyanmıyorsunuz. Bende gece kalkıp yemek yiyorum su içiyorum tuvalete gidiyorum. Yani bebek bu normal.