MssKrks bende tarif vereyim denermisin canim
hangi kapta yogurt yaparsan yap sutu koydugunda biraz bekle kab sutun sicakligini bir alsin
kucuk serce parmagini koydugunda kesinlikle ILIK OLACAK (bu sekilde olurmu deme hem tatli oluyor hem cok guzel tutuyor) 10 sn den fazla rahatca kalabilecek Serce parmagin bir corba kasesine 2.5 yemek kaşigi mayani koy bir guzel o ilik sutten al maya kabina mayani o sut ile bir guzel aç ayranin daha koyusu olacak sonra iki tatli kasigi 400cc ile 600cc ye yeter mayani koy koydugun kapta bir guzel karistir .puf nokta 1 yemek kasigi maya 5 lt sute yetiyor guzelim ona gore yani..
agizlarini kapat 2 saat tezgahta kalsin ince bir sofra bezi istersen ortebilirsin sonra dolaba koy 2 saatten fazla bekletme cabuk eksir ,mayani fazla koyma sakin dedigim gibi yap afiyet olsun