MssKrks Weewell yoğurt makinasını kullanıp memnun kalan var mı ? Yoğurt yapıyorum ama bi tutuyor bi tutmuyor 😬 Sinir oldum artık 😂
Gunes55 MssKrks bende var ve bence verilen paraya degmiyor. O tas gibi yogurt olayi falan hikaye. Ya ben hicbi sekilde yogurt yapmayi beceremiyorum diyosan sans verilebilir ama onun harici cok gereksiz bulduk biz
masalduruu1 MssKrks hiç gerek yok makinaya felan. Makinasiz nasıl yaptığını bi anlatır mısın yardımcı olurum belki
anna MssKrks Ben kullanıyorum ve benim bir kaç defa tutmadı ama hep farklı süt kullandığımda oldu. Normalde Şok marketin günlük sütü kullanıyorum ve maya olarak aktivia. Aoç sütüle yapınca tutmadı, bimin sütle de yapınca tutmadı.
MssKrks Gunes55 Yaa öyle mi.. Yapıyorum aslında ama sıcaklığı ayarlayamıyorum sanırım. Bazen tutmuyor 🙂
MssKrks masalduruu1 Canım burada güvenip açık süt alacağım bi yer olmadığı için pastörize süt alıyorum. Onu ısıtıyorum serçe parmağım 7-8sn dayanacak kadar olunca biraz süt alıyorum büyüyo probiyotik yoğurt mayası ile bi ayrı bi kapta karıştırıp süte karıştırıyorum daha sonra küçük kavanozları dolduruyorum. Fırını 70 derecede 10dk çalıştırıyorum sonra kavanozları içine koyuyorum. 7-8 saat bekletiyorum sonra çıkarıp buzdolabına koyuyorum. Bazen taş gibi oluyor ilk çıktığında bazende su gibi. Sanırım sıcaklığı ayarlayamıyorum 🤔
Nursemom3 Bende var çok memnunum taş gibi oluyor yoğurtlarım ve porsiyonluk oluyor ekşimeden bebeğim yiyor
MssKrks antikoalababy Deniyorum bakalım😃 Dört kere denedim ikisi tuttu ikisi tutmadı bi sonrakini merakla bekliyorum 😂
masalduruu1 MssKrks bak canım fırına koyma bir defa benim dediğim gibi dene kavanozları yere koy üzerine 2 3 parca kalın birşeyler at sabaha kadar kalsın sabah kaldır dolaba koy 1 gün sonra aç taş gibi oluyor
hilaliii MssKrks fırına koymayın bence 10 saniye kadar bekletin parmağınızı sonra direk yoğurdu atın içine bir kere karıştırın kapatın kapağını kalsın öyle.. Yani ben böyle yapıyorum çok güzel oluyor.
MssKrks anna Sütlede alakası var gerçekten. Bende tam tersi BİM’in altın sütüyle tutturdum. Sütaş pastörize sütle denedim olmadı. Dediğiniz gibi Şok’un sütüde güzel tutuyormuş onuda deneyeceğim teşekkür ederim ☺️
Defneninannesie Ben e bebekten aldim kendi markasını çok kolaylık oldu benim için.oda sıcaklığındaki bimden aldığım süte migrosdan probiyotik mayayı alıp koyuyorum kaplara sütü döküyorum 8 saat sonra hazır çok memnunum 3 günde bir yenisini mayaliyorim
MssKrks Defneninannesie Ay ne güzel. Tuttu tutmadı derdi yok değil mi 🙂 Kıvamı nasıl oluyor acaba ? YouTube’dan bazı videolara baktım da bazılarının sulu olmuş gibi geldi.
antikoalababy Fırına koymayın bence tencere türü mayalama her zaman daha iyidir . Ve çok kolay aslında. Dutpınar tarzı açık süt satan işletmeler yok mu yaşadığınız yerden?? Ben dutpınardan alıyorum mayasını da veriyorlar kaynatıp soğutup mayalıyorum
MssKrks antikoalababy Maalesef yok. Doktorumuz da özellikle açık süt almayın diye bizi uyarınca pastörize süt ile denedim🤔
MssKrks Kuroneko Valla ne yalan söyleyim son bir kez daha deneyip olmazsa makina alcam 😅millet soğuk sütle mayalıyor.