MssKrks kivircik_annesi26 Başlarda bende öyle düşünüyordum 😔 ama tam tutmayınca sütler heba oldu üzüldüm. En azından makinaya bir kere para veririm tuttu tutmadı derdim olmaz dedim bende 🙄
Arc1993 MssKrks ben de var. Taş gibi de yapıyor🤣 yoğurdu maya diye kullanıyorsanız. 42 derecede 4 saat taş gibi oluyor
Kalimbanne MssKrks bende kiwinin var üşeniyordum mayalamaya şimdi çok lezzetli oluyor bence alınmalı. 😊
Woody MssKrks Valla öyle. Bana zaman kazandıran her şeye varım. Evlenecek arkadaşıma bile aldırdım zorla 😀
zeynepzeze Ben 5.5 Aydan beri kullanıyorum bebeğim 16 aylık 2 veya 3 güne bir mayalarım. Harika oluyor. Yapamadım diyenler olmuştu gerçekten taş gibi oluyor. Sadece bir kez sulu kalmıştı bu zamana kadar
Minikkurbagam MssKrks ben aşırı memnunum iyi ki almışım diyorum hep oda sıcaklığında günlük süt koyuyorum 1er kaşık maya 8 saatte mis gibi yoğurt oluyorlar hemde vaktim bana kalıyor