Gamzesylu-06 Sizi çok iyi anlıyorum. Benim bebeğim de sizin ki gibiydi. Doktor bana acıktığı için değil emmek alışkanlığa dönüştüğü için emiyor demişti. Uyanıyor ve geri uykuya dalmak için emmeyi destek olarak kullanıyor. Ben de sizin gibi en son açıyordum sabaha kadar emiyordu. Kaç kere kalktığımı sayamaz olmuştum 😉 Bir arkadaş kilo alımı iyiyse gece beslenmesini kes demişti. Ben onu da başaramadım. Allah yardımcınız olsun