Balyanaklikiz Benim bebeğim de yarın 6 aylık aksine ben kalkıyorum gece mama vermek için hiç uyanmıyor ve yaptığım mamayı da yemiyor çöpe gidiyor malesef bende çok üzülüyorum keşke bnmki de uyansa ve mama istese. Emmiyor sadece mama ile besleniyor😔
tombikdonerkankasiiskender Balyanaklikiz herkesin derdi başka işte 🤦🏻♀️ Ama yemeyen bebek daha zor Allah yardımcın olsun
Hunilianne tombikdonerkankasiiskender yani bana öyle geliyor 😂 ayrıca o gece mamaları çocuğa ekstra enerji verir ya
Atlas2020 tombikdonerkankasiiskender bizim burda altunbilelekler var ordan aldım evet e bebekte 26 lira canım valla 140 bakarak 26 ve 8 hiç bişey ☺️☺️
Hunilianne tombikdonerkankasiiskender tamam apla dene de bizi de aydınlat olmadi biz de şaapalim 😂 5 değil 3 uyanırız
littleprincemom tombikdonerkankasiiskender benimkide 10aylik olacak deneyim bari başka markanın vermiştim bi kere ise yaramadı acıkınca yine uyandi belki hipp in ise yarar
Gamzesylu-06 tombikdonerkankasiiskender 10 aylığız 3 aydır perişanım her gece kalkıyor canım uyku gerilemesi oluyormuş kızım akşam bi yatardı sabaha kadar şimdi evde ruh gibi geziyorum valla denemediğim bişey kalmadı devam sütü bile aldım herkes aç çocuk ondan uyumuyor diyip duruyordu herşeyi denedim yok kalkıyor yani açlıkla falan bi alakası yok bence 🤷🏻♀️
tombikdonerkankasiiskender Gamzesylu-06 banada myle diyolar ama bilemiyorum işte bende denemelere başladım bakalım çok zor şu uykusuzluk ya 😐
Mom030 Atlas2020 Selam yorumunuz dikkatimi çekti de. Ne oldu da gece maması vermeye başladınız acaba ? Bir de 4 buçuk ay erken olmaz mı ? Benim bebeğim 4 ay 24 günlük 20 gün öncesine kadar geceleri mamadan sonra 4-5 saat uyurdu en az. Şimdi 3 saat ancak uyuyor. Mama ile tam doyamadığını hissediyorum. Ama ek gıda için de erken. O yüzden dikkatimi çekti gece maması
Atlas2020 Mom030 sadece mama kullanıyoruz doktorum ek gıdaya başlıya bilirsin dedi o yüzden acıkcası denemek istedim buda mama gibi düşünün sadce 2 de uyanıyorsa 3 uyanmaya başlıyor
tombikdonerkankasiiskender littleprincemom denemekte fayda var deneye deneye işe yarar bişeyler buluruz elbet 🥴
Gamzesylu-06 tombikdonerkankasiiskender hemde ne zor birde küçükken hiç çekmedim uykusuzluğu sonradan başlayınca beni bitirdi robot gibi oldum şimdi saat başı kalk😂 sabah yataktan dayak yemiş gibi kalkıyorum resmen hero baby armutlu yulaflısını aldım 2 gündür yiyor bakalım onu sevdi ama dün yiyince aksine sabah 4 e doğru yattı en son arkadaşın dediği gibi ayrı bi enerji verdi galiba 😂😂
SinyorinA Gamzesylu-06 sabah 4e doğru yatti deyince korktum bak simdi ben hic gece maması vermedim daha ogluma burda yorumlara bakarak vermeyi düşünüyordum 🤭😁