peksokomelli tombikdonerkankasiiskender ben hipp in gece mamasını denedim 6 aydan sonra ama pek fayda etmedi 1 saat sonra yine meme istiyor. Alışkanlık olmuş artık heralde.
Balyanaklikiz SinyorinA Çok zor yiyor gündüzde yemesi çok iyi değil ama gelişimi orta düzeyde çarşamba aşımız var bakalım ebe ne diyecek