YesimGC bizdede kan uyuşmazlığı var, taburcu olurken 9 çıktı değeri doktor takibe gerek yok dedi ama bugün 20 günlük olduk hala gözlerinde ve yüzünde hafif sarılık var, doktor kontrolümüzde 10 gün sonra. Emmesi iyi ama arada mama versem mi bilemiyorum sizce napmalıyım?