Oaoa canım benimde bebekle kan uyuşmazlığı vardı ben 0+ bebeğim B+ ilk doğduğunda 9du doktor sütün yetmiyosa muhakkak mama takviyesi yap dedi ben çevremdekilerin verme demesine kandım 2gün vermedim o 2 günde 13,4 e çıkardı doktordan güzel bi azar işittim 😞 2saatte bir emziriyodum mamayı da 4saatte 1 veriyodum. 15 günlükken mamayı kestim bu sefer saatte 1 emzirmeye başladım 1. ayda değerimiz düştü 2. ayda sarılığımız bitti çok şükür. Sarılığın çaresi bolbol emzirmekten geçiyo ve eğer anneyle bebek arasında kan uyuşmazlığı varsa sarılık olma olasılığı 2 kat artarmış bizim bebek hemşiremiz öyle söylemişti