Bende aynı sorunu yaşadım değerimiz 15 ti yüksek yatış yapabiliriz ışık tedavisine başlıyacağız demişti iki kere elinden kan alındı ve bana her gün gelip kan verdirmem gerektiği söyledindi asla oğluma bu kötülüğü yapamazdım evde her gün her gece üşenmeden bol bol emzirdim hiç ağzını boş bırakmadan uyukluyodu sürekli aradan zaman geçti 20 günlük falan oldu doktora gittik doktor kalmamış sarılık dedi her zaman doktorlara inanıp evladınıza zarar vermeyin derim