MerveHanim Anladim hocam.Şey icin sordum 15 inde yatan maas calisacagimiz ayin maasi olunca geri odeme falan cikiyormus sanirim da tam nasil oluyor bilmiyorum… 25 ocak ta baslayinca 15 subat a kadar olan kismini alabilecek misiniz acaba maasinizin?
Ben de ah bir bilsem 🤣 ne yapacagimi… 15 Subat oncesi yapilacak aciklsmayi bekleyecegim Online olursa bakici tutup evde baslarim diyorum. Online dan normale donecek olursalar da ucretsize ayrilirim. Online olmazsa sanirim direkt ayrilacagim ya da 2 hafta beklesem normal acip online donerseler ya diye ama o 2 hafta ne olacak, rapor almk istemiyorum artik olmadi direkt ayrilacagim ben de…
Ne guzel olur valla seneye de ucretsiz almak ama bizi zorlar sanirim. Bir de hangi sehre tayin olacagiz hic belli degil… Kibris olma ihtimali de var zaten oraya cikarsa esimin tayini ben calisamayacwgim 2 yil… Seneye hic plan yapamiyorum ama 2 yasina getirmek bebisi cok guzel olur firsatiniz varsa 🌺🙋🏻♀️