Aylisaylin Merve-eee evet batmanda çalışıyorum İstanbul da yaşıyorum yazın gidicez Batman’a eşimin işinden dolayı yaza kadar bebek büyüteceğiz
Merve-eee Aylisaylin online olsa da siz idare etmezse mudurunuz baslayamayacaksiniz sanirim. Hadi hayirlisi.
Zyal PumpkinSpice dediğiniz gibi hayat şartları çok zor hele ki çocuğunuza tek bakti mi daha da zor lâkin insanin çocuğuna kendi bakabilmesi kadar da güzel bir şey yok😊O yüzden de göreve başlamayi ben de hala istemiyorum.İnsallah hepimizin de hayallerimize kavuşması ümidiyle🤲🏻
Snglklc Aylisaylin sorun oldumu peki. Benimde ayın12 sinde doğum iznim bitiyor bende rapor almak istiyorum da Dr um müdürün sıkıntı etmezse yazayım dedi
Dogudabirogretmen Aylisaylin rapor alınınca ücretli öğretmen kalabiliyor mu acaba ben rapor alsam ücretli öğretmen devam eder mi işe döndüğüm için gider mi, bir bilginiz var mı
Merve-eee Snglklc Yazacak doktor varsa alin gitsin hocam. Dogum izni dedikleri ne ki 2 ay insan kendine bile gelemiyor bebegin kucucuklugu ayri… Guzelce konusun.
ozge3747 Dogudabirogretmen ücretsiz izinden sonra hiç başlamadan direkt rapor alırsanız ücretli öğretmen devam eder. Ama bir hafta bile başlasanız görevine son verilir.
Merve-eee Bng Ayni durumlar valla ya … Birinci donem de raporla tamamlayabildim. 2.donem rapora yuzum yok gibi hissediyorum. Belirsizlik olmasa iste… online olma ihtimali bakici yine gerekiyor ama en azindan gozumuzun onunde olurlar… Napalim Şubat a kadar son haftaya kadar bekleyecegiz sanirim yine.
Merve-eee ikimelekannesiZR oyyy oyy… diyorum … tatil8n son haftasi aciklarlar herhakde en olacagini bekleyecegiz sanirim.
Kaansmommy ataninannesii ama sadece bir defa uzatma hakkımız var değilmi hocam yoksa ben yanlış mıbiliyorum
ataninannesii Kaansmommy bildigim kadariyla öyle bir sey yok ama soyle bir var mesela bulundugum ilde valilikten yazi gelmisti gecen sene. bu izinleri donemlik almamiz konusunda ama bunun bir yaptirimi yok cunku yönetmelikte istedigi zaman alabilir diyor. bu izinlerin geri çevrilmesi durumu yok ama çünkü birakin anneyi baba bile alsa bu izni geri cevrilemiyor.
mondschein_x Bende aynı durumdayım ikinci dönem başlayacağım. Bence okullar açılmaz bu gidişle aşı daha başlamadı bile birde mutasyonlu virüs çıktı 🙈
Merve-eee mondschein_x Valla ne diyecegimi sastim. Su durumda online devam etmesi en sagliklisi 1 aya tum nufus asilanamayacagina gore bari son dakikaya beklemeden aciklasalar da biz de planimizi yapssk degil mi…
Aybarssna Aynı durum bende de var. 2.donem başlamam gerekiyor. 8 aylik olacak ama nasıl olacak bilmiyorum. Güvenli bir bakıcı da bulamadım.🤦♀️
Ldy Merve-eee canım hiç sıkıntı etme şimdilik bu okullar bu dönemde açılmaz hala büyük şehirler çok fena açsalar Nike kademe kademe olur ki onu da kapatırlar bakıcı ve ücretsiz izin için acele etme . Baktın açılıyor rapor alırsın öyle idare edersin bir süre . Sağa sola haber sal bakıcı için konuş ama başlatma sakın . İçini ferah tut
Merve-eee Ldy Tesekkur ederim, bugun biraz daha az dusundum. Kendi kendime karar vermeye calismaktansa burada fikir alisverisi yapmak bir nebze rahatlatti. Hayirlisi, dediginiz gibi komsulara faln soyledim biraz. Saglicakla kalin 🌺🙋🏻♀️
Aybarssna Merve-eee aynen şuan daha sknti online olursa birşekilde devam ederim diye düşünüyorum ama bakalım inşallah olur. Zorlayacak kesin de zorlamanın en ust seviyesi ne olur onu kestiremiyorum henüz 🙈