Zyal
Şahsi düşüncem daha iyi şartlar sadece maddiyatla sağlanmıyor. Eşimin geliri iyi sayılır, ben de oğlum belli bir yaşa gelince çalışmaya başlamak istiyorum. İyi bir üniversitede okudum gurbette 4 yıl ve kesinlikle boşa okumadım ☺️☺️ Ama zaten istesem de şuan çalışamam çünkü 4 yıl eş tayini yok, yaşadığım şehre yıllardır atama yapılmıyor ve özelde çalışırsam zaten asgari ücretin bir tık üstünü veriyorlar. Annemler kayınvalidemler uzakta memlekette, burda olsalar da çok bakmak istemezler ki ben de zaten imkanım olursa hep kendim bakmak istemişimdir çocuğuma. Şuan tek başıma resmen sürünüyorum, bunalımdayım ama yine de oğluma kendim bakabildiğim için kendimi şanslı sayıyorum. Tek çocuk taraftarıyım zaten çünkü benim de hayallerim var, benim de yapmayı sevdiğim çok şey var ve hayallerim için çalışmam şart. Deniz kenarında bir ev almak kendimi bildim bileli hayalimdir, öğretmen maaşıyla artık imkansız gibi ama yine de hayalimin peşinden koşmak bile güzel. Yani uzuun yıllar ev hanımı olup çocuk bakmayacağım, bu asla ben değilim ☺️Ayrıca mesleğimi seviyorum, 2 yıl özelde çalıştım ama bebek için eşimle işimi bırakmam konusunda anlaştık. Ayrıca da lütfen yanlış anlamayın ama çalışmayı kazanmayı seven bir insanım, sorumluluk sahibiyim, çok da iyi puanlar alabiliyorum o yüzden ileride atanacağım konusunda bir kaygım yok çok şükür. Hepimizin hayallerine kavuşması dileğiyle ❤️❤️