Essy Anladim hocam. Oyle tabii haklisiniz. Aslinda en guzeli ayrilmak, aslinda online ihtimal olmasa ayrilmayi dusunuyordum hamileyken falan hep. Bakiciya birakio gidemem gibi geliyor benimki de emiyor, biberon aliyor ama yavrum benim hep kucakta olmak ve surekli emmek istiyor, ben anasi olarak zor dayaniyorum bazen, bakici gercekten severek titizlikle ilgilenir mi… Dedim hadi online olursa ben de evde olunca bakici ile bebis de goz onunde olurlar kadin cok sikisirsa teneffuste faln emziririm …
Hep kafa karisikligi :)
korona olayi da bakici olayini dusunduruyor, biz hep dikkat ediyoruz da Bitlisteyiz aileler hep kalabalik gelecek bakici da burali olacak muhtemelen…
Peki hocam siz ne zamana kadar aldiniz?