252561 Kesinlikle :) hep kardes olsun istiyordum bu sartlarda ki hep ailelerden uzak olacagiz cok zor emeklilege de cocuk olmaz 😊 Gercekten zormus annelik, babalik ama annelik daha zor :)
Cok istiyorum yazin da gidemedim dogum olacak diye. Korona da cok dusunduruyor. Esim yoktu kasim ayinda ablamlar faln da tasli benim baya cocuklari torunlsri faln gelemediler yanima ama gelip seni getirelim Mersin e dediler ne guzel dedim sevindim ama gitmeye cesaret edemedim. Hem odadan odaya sicaklik farki hem korona. Ama her tun agladim bir sure… amaan dertler derya olmustu tam o gunler… eller sakat, dolap bosalmis, cocukla cikip alamiyorsun siparis versrm nizamiyeden iceri giremiyor kimse… sag olsun komsular kapimi caliyordu kantine giderken ama her seyi soyleyemiyorsun onlarin da hep esleri yok, cocuklari var derken neyse ki simdi esim ysnimizda.
Ama dediginiz gibi nisanda falan bi gidecegim artik … hepimizin bebislerin de azicik disaroya insana ihtiyaci var. Korona da engel de yine de guvenli dikkatli bi sekilde biraz sosyallsorler belki.
Biz de arada ust komsuma cikiyoruz normalde hep ayakta kucakta dutuyor evde emmiyorsa ama ust komsuya ciktigimda yine kucakta sma oturabiloyorum. Etrafa bskiyor, degisik geliyor, hosuna gidiyor sanki.