bosnak67 Sezeryan günü almıştık 5 Kasım’da o gün tam 38+0di. Sabah 6 bucukta hastaneye gidecektik. Heyecandan uyuyamamistim tabi. Sabaha kadar mutfakta kuran okudum ve içimden hep normal doğum yapmak geçiyordu ama korkuyordum inşallah bir anda normale döner diye dua etmistim bol bol.. 6da eşime kahvaltı hazırlamaya başladım ve buummm 2 dakika sonra suyum geldi 😳 hayatımın şokuydu sanırım,nasıl içten dua ettiysem.. apar topar çıktık evden ve 6 buçukta yatisim yapıldı 10.45te normal doğumla kızımı aldım kucagima♥️