bosnak67 15 aylık kızım da var die bi anormallik hissettim gece 5.30 da hastaneye kimseye bi se demeden gittim, nst istedim doktorum yanımda bitiverdi ve vaktim de doldu ilk gebeliğim de riskliydi die alalım dedi, çantamı da o aksam hazırlamıstım, eşimi aradım eksik bi iki bi se eklettim eşime geldi ameliyata alındım 😅 geçti gitti sükür