bosnak67 cumartesi akşamı eşimin kuzeninde çay içerken aman yaa doğası yok demiştim. O sabaha karşı 10 dakikada 1 sancıyla uyandım, öğlen 1′de epiduralli normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım 😅😅 pazar pazar doktorumu hastaneye dikmiştim, evini, sıcak yatağını bırakıp geldi diye ona vicdan yapmıştım 😂