bosnak67 Gece 12de yatırdılar sabah 10.40 normal doğum ile doğdu kuzucum. Çok güzeldi doğum sürecim, görümcem gece boyu yanımdaydı, doğumuma eşim girdi, ebem, bebek hemşirem hepsi mükemmel insanlardı. Şükürler olsun unutamayacağım bir doğum yaşadım:)