Didemert Ankakusu35 ewet malesef 🤷♀️o halde sana gayet ucuz bi önerim var BİM’in bulutu 🥰😂 biraz sert bi geçiş oldu ama bim candır 😂
Ankakusu35 Didemert 😂 bulut yenilenmiş diye duydum alt komşumda dedi çok yoğun ve kalıcı olmuş deneyeceğim merak ettim 😃
TalentedMom sevimlienerji dalin Bahar ninnisi çok güzel ben bazen kendimkıysfetleirme de koyuyorum normal yumuşatıcıdan daha güzle kokuyor
SemraHakan Tuba bende Alma ya icin soracaktim var mi diye senin yorumunu gordum..bunun sari, mor, mavi, beyazini kullandim ama bunu hic görmedim..deneyecegim ama Dm ya da Rossmann da var mi?
Tuba SemraHakan Müller, Rossmann ve Kaufland’da gördüm ben. Mor ve altın rengini kullandım bende ama en güzeli bu yeşillisi👍🏼
02122020alp sevimlienerji Bende yeni bitane kullanmaya basladim yaklasik 3-4 aydir ve inan hepsini unutturdu. > viking premium - butterfly yani mavi olani dene bence cok seveceksin ve aradigim buymus diyeceksin 😊 üstelik %95 dogal
Duygu-eylul sevimlienerji yumoşdan çok memnun kaldım bide dalinin yumuşatıcı kokusu bebek gibi kokuyor kıyafetler dolabın için 2 yıldır hem kendimizinkilere hem kiziminkine onu kullanıyorum
SemraHakan Tuba teşekkür ederim kuzum bakacagim insallah Montag..peki yer silme ile ilgili var mi şu cok guzel kokuyor dedigin parke silmede yani…bulamiyorummmm👀
Tuba SemraHakan parke kullanmıyorum ama çocuklardan dolayı sagrotan kullanıyorum ☺️ tabi parkeyi nasıl siler bilmiyorum. bende laminat ve vinyl var onları güzel siliyor. General da çok güzel siliyor. Çocuk olmadan önce general kullanıyordum😃