Urasinvalidesi61 Bingo Manolya bir buçuk senedir kullanıyorum çok memnunum. Her misafirim de soruyor sürekli. Ama sümbül değil Manolya kokusu aynı gibi kabları. Demeyebilirsin
Tuba SemraHakan parke kullanmıyorum ama çocuklardan dolayı sagrotan kullanıyorum ☺️ tabi parkeyi nasıl siler bilmiyorum. bende laminat ve vinyl var onları güzel siliyor. General da çok güzel siliyor. Çocuk olmadan önce general kullanıyordum😃
Smryna sevimlienerji yumoş cok iyi. Wiking iyi baya kalıcı ve bim in konstrante yumuşatıcısı baya iyi tavsiye ederim baya kalıcı
Ankakusu35 Didemert 😂 bulut yenilenmiş diye duydum alt komşumda dedi çok yoğun ve kalıcı olmuş deneyeceğim merak ettim 😃