bgmarik geçici bir dönem de olabilir benim kızım gibi iştahsız da olabilir. Anne sütü alan bebeklerde çok oluyor. Benim kızım 16 aylık gece boyu sürekli emme derdinde. Pandemi nedeniyle bağışıklığı için de esirgemiyorum. Sabah kahvaltısı yok diyebilirim. Aç da bıraktım bulamaç, tek tek, pankek, milshake tarzı aklınıza ne gelirse denedim yok olmayınca olmuyor. 6. Aydan beri sürekli sofraya bizimle otururur. Ağzımızı aça aça yediğimizi göstere göstere yemeye teşvik etmeye çalıştık ama yok ben de artık saldım öyle kabul ettim. 6. 7. ayda ilk heves yedi sonra hiçbir şekilde yemedi. Size tavsiyem kilo alımı yerindeyse kan değerleri normalse dert etmeyin elbet bir gün yiyecek. Takviye vermeye çalışın elinizden geldiğince. Onun dışında yemiyorsa emzirin gece beslemesini bırakmayın. Bizim doktorumuz da en son bunu tavsiye etti. Çünkü gerçekten herşeyi denedim vicdanım rahat. Geçen bir hanım onlarda balık yağının işe yaradığını söyledi o da aklınızda bulunsun. Bir de diş dönemi etkiliyor olabilir.