bgmarik merhaba, bende 9-9.5 aylık olana kadar karıştırıp verdim, sabahları muz, peynir, yumurta, pekmez falan. Sonra omlet olarak başladım yumurtanın içine peynir koydum öyle yaptım yedim. Belki tek tek yiyemez daha çok zorlamayın. Birde gece 3-4 ten sonra emzirmezseniz sabah kahvaltıyı daha iyi yapıyorlar. Ama bi şekilde yemeye başlıyor merak etmeyin, bebeğiniz nasıl isterse öyle devam edin bence, zamanı gelince zaten o karışım değil tek tek yemek istiyor. İlk başta haşlanmış yumurta sarısını da yiyemeyebilir yoğun gelebilir. Mesela benim bebeğim 13 aylık şuan yumurta sarısını yeni yeni tek başına yemeye başladı.