Ara ara dönemsel olabiliyor ya oğlumda 10 gün ağzına kaşık girmesinden hoşlanmadığı için yemekleri elimle yedirmek zorunda kaldım . Sonra düzeldi . Hiç üstüne gidip inatlaşmayın kendi haline bırakın . Acıkınca öyle güzel yiyor ki dönemsel bir durum olarak bakın muhakkak bir sıkıntısı vardır geçiyor . Ara ara peyniri reddettiği zaman muzla karıştırıyorum onu tavsiye ederim oğlum çok seviyor