Hanımlar Merhaba🌸Kızım dün 8 aylık oldu.7 aylıkken başladım kahvaltıya.10 gündür kahvaltıyı reddediyor.İlk önce kahvaltıyı bulamaç olarak verdim.Bayıla bayıla yedi.Sonra besinlerin tek tek tadını alsın dedim.Yarım yumurta sarısı, lor peyniri, tuzsuz zeytin, çok az avokado bunları yedirdim.Yanına ıhlamur verdim.Biraz uğraştırsa da yedi.Şimdi ağzını kilitliyor hiçbir şekilde açmıyor.Pankek, omlet denedim yok 😔Bu durum geçici midir? Tekrar bulamaç şeklinde vermek istemiyorum.Öğlen çorba akşam meyveli yoğurt yiyor ama kahvaltı yapmıyor.Başınıza böyle bir durum geldi mi? Önerilere açığım😔Not:Eşim gece emziriyorsun sabah tok olabilir diyor sizce bir ilgisi var mı şimdiden gece beslenmesini kesmek istemiyorum.