OzgeOzkan doktor bize 4 ayliktan itibaren baslayin dedi..haftada en az 1 oez balik bir kac kez et olsun dedi..havucla basladim, peynir elde yaptim lor peynir, patates haslamasi, yogurt ve
sonrasinda yumurta sarisina basladik..kuzum ilk zmanalar bende araştırdım çok ve 6.ayda hangi corba yiyebilir hepsini not ettim…video atılıyorsa burdan ceker atarim fikir olur sana da..ki cok araştırmıstim ne yapabilirim nasil olur kim ne yapmis ne onermis..