Doktorunuz çocuğunuzun gelişimini daha iyi takip eder ve ona uygun bir beslenme programı hazırlar. O yüzden en iyi bilgiyi size doktorunuz verir. Nacizhane fikrim doktorunuzun dediğini yapın. Öneri ile yanlış yönlendirilebilirsiniz ve bebeğinizin sağlığı olumsuz etkilenebilir. Zaten ilk başlarda çok fazla yemiyorlar. Bana da çok öneride bulunan oldu bebeğim doğduğunda insan ister istemez etkileniyor. Mama verme falan diye bebeğimin şekeri düştü ve hastanelik olduk. O yüzden sizin de başınıza gelmesin, doktorunuzun dediklerini uygulayın