tusibianne Öyle bi biberon yok. Ancak oğlum 2,5-5,5 aylıkken sağarak besledim. Şırınga,kaşık,fincan kullandım. Emzikten meme reddi vardı. Emzik de avent ultra soft, avent shootie. Göya anne memesine çok benzeyeni… Çevrem emzik ver rahat edersin dedi, ne çok rahat ettim anlatamam…Dertsiz başıma dert aldıydım o zamanlar.Memeye zor döndürdüm.Alternatif beslenme yöntemlerine bakın.Biberondan meme reddi yaşamayan 2-3 bebek gördüm çevremde.