Merhabalar, bebeğim 3 aylık. Doğduğundan beri 1800 gr aldı. Anne sütüne takviye yapma niyetindeyim çünkü çok nazlı emiyor. İlk defa biberon vereceğim, meme reddi yaşatmayacak biberon önerileriniz var mı, zor durumdayım aç uyuyor diye çok üzülüyorum:(