Mrliss Mervemuhammedemir youtube da video var ordan izleyebilirsin 🥰 burda şırınga büyük ama göğüs ucuna göre küçükte alabilirsin. Benim göğüslerim küçük olduğu için küçük kullandım
Blgnkrkmaz tusibianne şırıngayla veya çay kaşığıyla verebilirsiniz.doktorun bana tavsiyesi bu olmuştu.kaşık biberon da var ama onu kullanmadığım için yorum yapamıyorum. Ben sağdığım sütü çay kaşığıyla veriyorum ve emiyor da.meme reddi yaşamadık şuana kadar
BedriyePoyraz Mervemuhammedemir bende avent Aldım ama bıraktı şuan hiç birşekilde almıyor memeyi tabi şuan biberonuda almıyor kaşığıda almıyor uykuda besleniyor
Mervemuhammedemir BedriyePoyraz bebekler cabuk huy degıstırıyo benı. Oglum bundan 1 hafta once emzık agzına almıyodu devamlı yemek ıstıyodu yanı yedırıyorum tekrar aglıyo az da vermıyorum suan 1 haftadır emzıgı alıyo cok mutluyum derken 2 gunfur almıyo degısık yanı sureklı huy degıstırıyo
Gulll00 tusibianne sakin biberon verme canım. Anne gogusune benzeyen biberon falan yok . Avent te lansinoh ta kullandım tamm çok iyiler ama gerçekten bir süre sonra bırakıyorlar memeyi. Ben kullandım her 2 markayı da meme emme geriligi yaptı ve meme reddi yaşıyorum 1 aydır şuan 4 aylık. Onun yerine Eds yöntemle yedir maması YouTube den araştır bak iyi fikirler var. Kaşık biberonla yedir. 4.ayina gelince de alıştırma bardakları oluyor. Onlarla yedir bebisini. Kiii seni unutmasın.
Elmas16 tusibianne Doğduğu günden itibaren Philips avent kullandım meme reddi yaşamadık çok şükür 21 ay emdi sütüm yetmediği zaman mama veriyordum
Durushsnsj tusibianne dr brown un çok özel biberonu bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum hiç red olmadı
Eecc Ardil nasıl geri döndü benimde bebeğim sarılık mecbur mama veriyorum biberonla verdim mememi almıyo şimdi
Ardil Eecc önce biberonu kaldırdım, sadece kaşık biberon kullandım. Sonra hafif uykulu emzirdim, giderek daha uyanık emzirmeye başladım. Çok uzun bir süreç oldu bizimkisi