Masaj ile geçirdik bizde kesinlikle bizdede tek göz olmuştu doktorumuz damla vermisti ama damlayida masajıda iki gözünede yapin mutlaka günde 4.5 defa masajı uygulayın netten bakın gösteriyor uygulamayı anlatmakla anlatlmayck sanırım birde ben damlayı damlatmadan her iki gözünü kaynamış ılınmış suyla temizleme pamuğu ile silerdim onunda dogru uygulaması var nette dıstan ice veya icten disa idi net hatirlamiyorum suanda mutlaka birkerede aldirin ve bir kerede sildiginiz yeri ayni pamukla tekrar silmeyin degisip silin bizim ise yaramiati en gec 1 haftada gecti Cok cok gecmis olsun size hemencik gecer insAllah 🥰