Fadimeelif TiniminiKayra canım bizimde öyle iki tane damla verdi doktor geçmedi göz kanalı tıkalıymış şimdi masaj yapmaya başladık daha da açılmazsa bir yaşında ameliyatla açılır dedi
Gaaak Balarisii benim oğlumda 5.5 aylık oldu hala açılmadı kanalı. Masaj yapıyorum ama bakalım nasıl olacak. Teşekkür ederim. Geçmiş olsun size ☺️
Balarisii Gaaak sağolun masajı biraz bastırarak yapın ben kıyamıyordum o yüzden açamadım diye düşünüyorum operasyondansa bastırmayı tercih ederdim ,o zamanlar çok küçüktü işte malesef insan kıyamıyor 😊
Ata0905 TiniminiKayra eğer yeşilimsi ve uzayan çapak ise enfeksiyon vardır ve geçmemiştir tekrar doktor görsün. Kuru çapak ise kaynamış soğumuş su ile pamuğu tek sefer kullanmak şartı ile temizleyin. Oğlumun gözünde ciddi sorunlar yaşadığım için tecrübeliyim. Netira damla var antibiyotik değil antibakteriyel bir damla günde 3 kere damla kullanabilirsiniz. Size damla ne vermişlerdi birde gözünde kızarıklık kanlanma varmı ?
TiniminiKayra Ata0905 canim masaj yaptim buradaki yorumlara bakarak bugun hic akinti capak olmadi gecti sanirim teşekkür ederim 🤗
TiniminiKayra Hafsaninannesii masaj fln yaptim canim bugun hic akinti capak olmadi gecti sanirim teşekkür ederim 🤗
Hapyykids11 TiniminiKayra biz damla kullandık masajda yaptım geçmedi, yeşil çayi demle pamukla islat sil dediler yok degdirmem öyle şeyler dedim ama hiç c iyileşmedi pes ettim sonra denedim 2-3 güne geçti
TiniminiKayra Hapyykids11 masaj yaptim canim bugun hic akinti capak olmadi gecti sanirim teşekkür ederim 🤗
Hafsaninannesii TiniminiKayra rica ederim canım hiç unutma öyle bisey olunca sütünü sağ geçer damladan daha etkili
Ballilokum TiniminiKayra benim de bebeğimin tek gözünde çapaklanma ve şişme oldu sürümle temizledim geçti tavsiye ederim👍
Fatmafehmi TiniminiKayra benim bebeğim de öyleydi gözleri devamlı akıyor ve sabahları çapaktan açılmıyordu yavaş yavaş geçti şimdi 6 aylık cok az oluyor