Misra_Dursun meltemgkhm evet ama ben 1 haftadır hastaneye gitmedim korktuğum için Ama dahada kötü oluyordum senin dediklerini kullandım ama hiç fayda etmiyordu en son koku ve tat kaybı yaşadım artık test yaptım ilaç verdiler kullanmak istemedim ama kullandığımdan beridir çok şükür iyiye gidiyorum sizede çok geçmiş olsun
Misra_Dursun Zehros bana favimol verdiler bence kullan çünkü bende kullandım gayet iyi çok şükür sizede çok geçmiş olsun 😊
Misra_Dursun Hemanjiomluminik evet canım Aynen öyle gerçekten ilaç iyi geldi c vitaminide hiç eksik etmiyorum sizede çok geçmiş olsun 😊
Misra_Dursun elmaliturtam çok geçmiş olsun canım ilaç kullanmak çok iyi benim kızım 8 aylıkken memeyi bıraktığı için ilaç verdiler 2 gün oldu ama baya iyi oldum bilseydim daha önceden giderdim kullanırdım 1 hafta boyunca eziyet ettim kendime resmen
elmaliturtam Misra_Dursun kesinlikle ilacın faydası yok zararı var diyorlar inanın benimle aileden 5 kişi daha oldu bana vermediler emzirdiğim için antibiyotik içtim 40 günden fazla hala koku tam yok solunum sıkıntısı çekiyorum ara ara ama ilacı içenler maşallah 5.günden beri çok çok iyiler bebeğim covid olmasa idi doktor iç diyecekti ama o da hasta idi sütün antikor ürettiğini emmesi daha iyi olur dediği için içmedim. Rabbim size de bize de bir daha yaşatmasın kimseye de vermesin inşallah zor bir süreç. Allah’ım korusun herkesi. Gelmiş geçmiş olsun sizden
Misra_Dursun Tuba_7820 yok canım kızım 8 aylıkken memeyi istemedi sütüm kesildi ilacı kullandığımdan beridir baya iyi oldum c vitamini de alıyorum çok tesekur ederim 😊
Mom980 Ağustos ayında geçirdim covidi , şükür nefes darlığım yoktu grip gibi atlattım ama nefes darlığım olsa korkup ilacı içerdim. Olmadığı için içmedim beslenme ve vitamin takviyesiyle düzeldim
Misra_Dursun Mom980 çok geçmiş olsun canım benim ki çok ağırdı nefes darligimda vardı ne kadar dikkat c vitamini limon sirke kullandiysamda olmadı ama 2 gündür ilacı kullanıyorum gayet iyi geldi umarım sonradan ni sorun çıkmaz
Misra_Dursun Muslim hiç korkmayın çocuklara bisey olmuyor diyorlar ama sen emzirdigin için ilaç da veremiyorlar inşallah en yakın zamanda atlatırsın endişelenme lütfen Rabbim yardım etsin 🤲❤
Misra_Dursun Nur98 sağol canım ama mide koruyucu bende yok yasaklarda olduğu için alamıyorum çünkü evden çıkamıyorum eşimde çıkamıyor ama çok şükür bi rahatsızlık olmadı çok teşekürler 😊
Misra_Dursun elmaliturtam çok sağolun sizede çok geçmiş olsun gerçekten öyledir ben koku ve tat alamıyordum nefes darlığım vardı çok kötüye gidiyordum ama 2 gündür ilacı kullanıyorum nerdeyse düzelir gibi oldu gayet iyiyim koku ve tat yavaştan gelmeye başladı Rabbim bu beladan hepimizi korusun inşallah 😊❤
Misra_Dursun Ali_asaf_35 bende çok isterdim kullanmamayı canım valla ama ne yaptiysamda bi faydası olmadı baya agirlasiyordu bende ilaç aldığımdan beri iyiye gidiyorum yinede çok sağolun 😊❤
Misra_Dursun Ebru41 çok sağol canım sizede çok geçmiş olsun benim ki agirlasitigi için ilacı kullanmak zorunda kaldım 2 gündür alıyorum ama gayet iyi geldi çok teşekürler 😊❤
Misra_Dursun Nzl35 öyle olduğunda insan kullanmamali öyle şey mi olur pozitif çıksa sonra benim ki agirlasti baya ama ilacı kullandığımdan beridir iyi geldi Inşallah bi sorun çıkmaz
Misra_Dursun dertlikerkenez yok canım kızım 8 aylıkken memeyi bıraktı emmeyi istemedi o yüzden ilacı aldım 2 gündür kullanıyorum gayet iyi geldi Inşallah bir sorun çıkmaz artık
elmaliturtam Muslim 12 aylıktı olduğumuz zaman o da covid olduğu ağızdan beslenmediği için ilaç alamadım ben