Arkadaşlar ben bugün test yaptım çünkü virüste olan tüm belirtiler bende vardı ve solunum sıkıntısı çekiyorum testim pozitif cıktı hemşire doktor eve gelip ilaç verdiler ama ilk gün sabah 8 tane akşam 8 tane almamı söylediler sizce almalimiyim böyle bi durumu yaşayan varmı 1 yaşında kızım var çok üzülüyorum şimdiden Allah razı olsun