peksokomelli meltemgkhm ya sadece bunlarla geçiyor olsaydı binlerce insan ölmezdi dimi? Geçmeseydi ne yapacaktınız? @Misra_Dursun sizin sorunuzun yanıtı da tabiki ilaçları almak. Allah korusun ilerlerse çok daha kötü. Kemoterapi gören bir tanıdığım dahil çevremden birkaç kişi kullandı o şekilde. İyiler şimdi hepsi.
Misra_Dursun peksokomelli evet canım ilacı kullandığımdan beridir iyi oluyorum bilseydim ilk hasta olduğum zaman giderdim çok tesekur ederim 😊❤
Misra_Dursun berkana haklisin canım ilacı kullandığımdan beridir çok şükür gayet iyiye gidiyorum çok tesekur ederim ❤😊
Ebru41 Muslim doktorlar birşey olmıcanı söyledi etrafımda atlatan çok siz dikkat edin kendinize güzel beslenim dua edin Allahın izniyr hiçbirşey olmaz inşallah🤲 Çok geçmiş olsun