Bebeğin kilo alımı iyi, hareketlerinde azalma yoksa ve uykuya aşırı meyilli değilse sıkıntı yoktur.
Ki zaten size tahliller yapılmıs. Benim doktorum bize tahlil dahi yapmadan tüm belirtilere bakarak teshis koydu. Eğer 3.ay da geçmezse tahlil yapacagım dedi ki gerek dahi kalmad cunku geçmişti. Bilurbn yaşamın 10.günü beyni çok etkiliyormus daha sonra beyin bariyerini geçemediği için korkulan günü geçtik demisti doktorum 😊
Bende kafama cok takıyordum. Fakat gercekten her sey geciyor. Kara sarı bir rengi vardı 3 ay olana kadar. Simdi bembeyaz oldu. İnsallah sizinde öyle olacak yakın zamanda